woensdag 7 juli 2010

Styleboek creatie 36


 Dit is styleboek creatie 36. Ik vind hem super leuk. De creatie heeft een beetje een apart styltje, die mij wel aan spreekt. De creatie is ontstaan toen ik het plaatje van de 2 modellen vond. Toen zaten de modellen nog aan elkaar. Ik vond het plaatje ergens tussen. En ik vond de blikken van de modelllen zo mooi dat ik er eignelijk wel wat mee wou gaan doen. Dus ik lang nadenken wat kan ik hier nou eens mee gaan doen? En toen bedacht ik me als ik het plaatje nou eens door midden scheur, nou en dat heb ik gedan. Daarna had ik het plaatje dus door midden gescheurd en de randen er om heen had ik ook weg gescheurd. Dus toen had ik 2 verscheurde modellen. Toen ik dat gedaan had heb ik die rode achtergrond er bij gezocht. En er 2 strepen van gescheurd. Maar dat vond ik niet leuk. Toen liep ik in mijn inspiratie vast, dus heb ik er nog maar een achtergrond bij gezocht. Maar wel een egaal kleurtje. Ik heb bij het roze papiertje de randen afgeschuurd en op mijn boek neergelegd. En de 2 modellen erop gelegd en vast geplakt. Daarna heb ik die rode strepen er weer bij gelegd. Maar ik vond het nog steeds niet leuk genoeg. Dus toen ging ik verder scheuren en er figuren van maken. Nou en dit is dan het resultaat geworden. Ik vind hem heel mooi!

Geen opmerkingen: