zondag 20 februari 2011

Styleboek 2 creatie 48


 
Dit is creatie 48. Ik vind hem erg leuk geworden, het is een keer wat anders. Het begon allemaal met het plaatje van de 2 modellen die ging ik uitknippen. Daar Moest natuurlijk nog wat bij. En ik vond die leuke gekleurde kussen die passen er goed bij. Dus ik heb die kussens ook uitgeknipt. Nouja dan heb je de kussens en de 2 modellen en ga je een beetje kijken hoe je het wilt hebben. Toen ik dat gedaan had vond ik het beige achtergrondje. Die heb ik ook uitgeknipt. En passend gemaakt. En ik ging weer kijken hoe dat allemaal bij elkaar eruit zag. Maar toen vond ik de achtergrond nog steeds heel leeg. En vond ik die peer met die dingetjes erbij. Dus die had ik ook maar uitgeknipt. Toen had ik weer alles bij elkaar gelegd. Maar toen vond ik dat het nog net niet helemaal af was. Dus als allerlaatste had ik dat blauwe achtergrondje met stippen gevonden. En heb dus van die peer en dat blauwe stippelachtergrondje een soort schilderij gemaakt. Zo lijkt het net dat de 2 modellen in een huis of showroom staan. Ik ben erg blij met het resultaat!

Geen opmerkingen: